Ludzie, Ratujta!!!!

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 13:00:07 MET DST

Bardzo prosze o odpowiedz i nie odsylanie do archiwum, gdyz nie moge
poswiecic duzo czasu na czytanie - korzystam z uprzejmosci kolegow zeby
wejsc do netu...:
Spalila mi sie plyta FIC PA-2013 pod k6-2 350. Poszedl tez zasilacz i grafa.
Procek chyba przezyl (ale nie jestem pewien, bo nie mam jak sprawdzic).
Teraz mam dylemat: musze cos kupic nowego jak najszybciej (bo bez kompa nie
moge zyc) i jak najtanszym kosztem.
Nie mam duzych wymagan co do wydajnosci - bardziej chodzi mi o stabilnosc.
Chce kupic: plyte, procek, grafe i zasilacz.
Do tego wsadze stare czesci (ktore mam): Dysk seagate 4,3 Gb, RAM 256/133 (w
inne pamieci nie bede sie pakowal), Muza: Diamond Monster MX300, siec (jakas
firmowa - nie pamietam jaka), TEAC 540E (cd-rom) i Plextor 1210A.
Nie musze miec superwydajnego sprzetu. Nie musze sie zastanawiac nad tym,
zeby po czasie do tej plyty cos nowego wsadzic (bo jak dojdzie do zmiany -
kupie calosc).
Glownie pracuje w Offisie, Internet, czasem filmy (Divx), no i raz na pol
roku jakas gierka (moze jak bede mial szybszy sprzet i lepsze gierki pojda -
moze bede czesciej gral... Teraz widzialem zapowiedzi fajnych tytulow. W
sumiedobrze by bylo zeby nowe gry (na dzisiaj) chodzily na tym).
No i pytanie: co kupic _STABILNEGO_???
Myslalem o Duron 1,2 + Soltek DRV4 (ale nie wiem czy w tej plycie moj RAM
pojdzie). - lub doradzcie jakas inna plyte.
Albo Cel. 1,7 + jakas tansza plyta (Jaka??)
Albo Cel. 1,2 TU + jakas tania plyta.
Grafa: mysle o GF2 MX400? - co o tym sadzicie?
zasilacz - jakis 300 W.

BARDZO prosze o opinie: co o tym myslicie i jakbyscie zrobili w mojej
sytuacji??? Chce jeszcze dzisiaj wszystko kupic, wiec licze na was!!!