Re: LPT a USB

Autor: Tadeusz Jodłowski (jo-ta_at_o2.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 12:45:59 MET DST

> LPT -- około 1 Mbps (czyli nieco ponad 100 KB/s)
> USB -- około 12 Mbps (czyli nieco ponad 1 MB/s)

> Czas skanowania przy jakichś określonych parametrach jest jednym
> z parametrów opisujących skaner i warto pytać o to przy wyborze
> konkretnego modelu.
>
> BTW grayscale dość słabo obciąża łącze (bo transfer jest 8-
> lub 10-bitowy często w przeciwieństwie do koloru 30- lub
> więcej bitowego.

Dobra, spytam konkretnie.
Mustek sprzedaje taki skaner ScanExpress A3 EP/SP.
Wersja EP (LPT) jest przeceniona w MediaMarkcie do kupienia za 800zl.
Wersja SP (SCSI) kosztuje okolo 1300.
Na jakoscie mi nie zaleze, bede skanowal gazety w grayscale 300dpi.
Czy kupowac wersje EP czy wysuplac jeszcze te roznice i kupis SCSI?
Wiadomo, ze SCSI bedzie duzo szybsze, ale jezeli ten LPT bedzie
zblizony predkoscia do USB (taki mam w domu, Mustek 1200+), to
bedzie mnie to zadalalalo.