P4 1.6A o/c - pytanie przed wyjsciem do sklepu :)

Autor: JimmyK (jitemp1_at_NOSPAMwp.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 12:54:01 MET DST

Witam,
wybieram sie dzis kupic: plyte MSI 845E Max2, proc P4 1.6A i pamieci...
Wlasnie, jakie pamieci?
Jak sie mozna domyslic procesor bedzie chodzil ponad 2 GHz :)) i mam problem
jakie pamieci beda dobre do podkrecania: DDR 266MHz markowe, czy lepiej
333MHz noname'y, a moze markowe 333 - ach te ceny..:(. Co prawda plyta, a
raczej chipset nie obsluguja oficjalnie pamieci 333MHz, ale wiem ze w
praktyce tak! Dokladnie chodzi mi o to, czy rodzaj pamieci bedzie mial duzy
wplyw na mozliwosci o/c, szczegolnie czy markowe 266Mhz beda lepiej sie
spisywac od noname'ow 333MHz.
A moze ktos mial juz doczynienia z takim zestawem??
Z gory dzieki za wskazowki!

pozdrawiam,
JimmyK.