ATI radeon 7500 podlaczenie do TV???

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 20:06:45 MET DST

witajcie,

mam problem z podłączeniem ATI Radeon 7500 do telewizora przez TV-OUT, w
celu oglądania filmów :)

no niby teoretycznie wiem co i jak, ale... dupa zbita. Karta Sapphire.
Windows XP. Zainstalowałem sterowniki (w tym jest też HydraVision).
Wchodzę we właściwości, zaawansowane, karta Ekran... i nic. Znaczy,
zakładka TV jest nieaktywna, aktywna jest tylko pierwsza, z monitorem. W
instrukcji napisali, że trzeba kliknąć na (|) (znaczek PowerOn) na tej
zakładce, ale on też jest nieaktywny.

I tu moje pytanie. Czy muszę mieć podłączony telewizor, aby uaktywnić
zakładkę?

O czym jeszcze powinienem pamiętać. Co po kolei? (wydaje mi się, że
wyłączony sprzęt - komp i TV, podłączyć, włączyć w dowolnej kolejności)?
Ale jak ustawić TV? Podłączyć kabel do Eurozłącza? Grrr, instrukcja ATI
jest bardzo enigmatyczna w tym względzie.

Czy TV będzie widoczny w systemie jako Secondary Display? Jak ustawić mu
odświeżanie na 50Hz, jeśli nie ma takiej do wyboru przy karcie?

Rozumiem, że powinienem uruchomić Hydravision, odtwarzacz filmów dać na
np. drugi display (przez DisplayManager) i jakoś (?) przekierować drugi
display na TV?

uch, może gdzieś jest jakieś FAQ?
pozdrawiam,

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***