Re: wielkosc obrazka

Autor: Szak (szak_at_go2.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 10:38:25 MET DST

Witam
Przestalibyście się juz wymądrzać tylko udzielili konkretnej odpowiedzi
koledze.
Ja, do hurtowej zmiany rozmiaru obrazków ale również rozdzielczości,
ostrości gamma i wielu innych parametrów używam programu "IrfanView". W
plik/przetwarzanie wsadowe można wybrać obrazki dalej w opcjach dla
zaawansowanych odpowiedni rodzaj przekształcenia.

PEHA