Płyta główna Gigabyte

Autor: RAV (ravek_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 10:33:00 MET DST

Cześć jak optymalnie skonfigurowac płyte GA-7VTXE+ ze sprzetem : Duron 1000
, 128MB ( ddr 266) , Riva TNTII 32MB ( SDRAM )
MAXTOR ATA 100. Mam problemy następujące:
Temp procka jest chyba zbyt wysoka 55-58 stopni pomimo ze cooler jest typowy
pod durona 1000, a grafika tez bardzo sie grzeje ... Czy są jakieś coolery
na grafikę, tak żeby zmienić radiator na cooler na karcie graficznej. Przy
systemie windows 98SE , komputer ma jakby chwilowe przestoje na 2-3
sekundy, tzn. klikasz w cos a dopiero po jakims czasie pojawia sie akcja,
ktora wywołałes kliknieciem. Najbardziej widoczne to jest podczas
instalowania nowych programów. Wtedy pasek postępu zatrzymuje sie np. przy
80% tak na pare skund, a pozniej juz smiga do konca. Miałem stary sprzęt
oparty na duronie 600 i jeszcze na pamięci SDRAM i nie mialem takich
objawów.Jeszcze gorzej jest z dekompresją np. filmów na starym sprzecie nie
bylo problemów , nie bylo widac zadnych pixeli przy dynamicznych zmianach
obrazu, a teraz widze kwadraty a nie pixele. Fimy całkiem dobrej jakości
odtwarzaja sie tragicznie. I nie pomogły tu najnowsze stery do grafiki, albo
divX 4.0..Nie wiem co jest ghrane. Mysle ze mam zle skonfigurowana płyte, co
do współpracy ze starą juz kartą graficzna--pomóżcie bo liczylem na szybszy
sprzet , a tu po zmianie wielkie rozczarowanie.