Re: MBR

Autor: leecho (leecho__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 10:23:55 MET DST

Użytkownik jojo <jojogub_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3d1ff163_at_news.vogel.pl...

> jak potrafisz go określić, to nie włączaj do żadnej partycji tego obszaru,
> RanishPartitionManager
> nic słyszałem o biosie który przeczyta dalej niż pierwsze 512bajtów na
dysku
> ale może sie mylę
>

> JOJO
>
> Dzieki za odpowiec JOJO Probowalem tak jak mowisz nie wlanczac tego
obszaru do zadnej partycji, ale najprawdopodobnie uszkodzone jest to wlasnie
512bajtow. Jeden zprogramow patrycionujacych dysk wyswietlil nawet komunikat
ze nie mozna zapisac tablicy patrycji. Czyli tak jak mowisz
najprawdopodobniej tego pierwszego sektora nie mozna przeniesc i czeba dac
sobie spokoj, na cmentarzysko z nim :)

Chyba ze sa jakies programy ktory zmniejszyl by obszar dysku o ten
uszkodzony i zmienil struktuer dysku tak zeby nawet bios widzial go
mniejszym.
Ale to chyba troche fantaziuje, chociaz bardzo jestem ciekaw czy to jest
mozliwe.
                                                        leecho