Bateria do Armada 1130

Autor: PeKlesyk (peklesykantispam_at_interia.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 10:03:30 MET DST

Dzien dobry :)

Dzieki grupie kwiestie dysku, biosu i pochodne mam juz za soba :)

Zostala jeszcze bateria - bo co to za laptop, który pracuje z zasilacza :(

Baterii, nawet starej, zuzytej lub uszkodzonej, nie mam

W sieci wymacalem tyle, ze akumulator powinien miec 10,8 V (9 ogniw NiMH)

Odpowiednikiem jest np. Duracell DR31, tyle ze nie znalazlem dystrybutora w
Polsce :(

Zadzwonilem do GP i powinienem wiedziec cos jutro, ale chcialbym zapytac
grupe:

- czy przypadkiem zupelnym ktos nie ma zuzytego/uszkodzonego akumulatora do
Armady, Aero, Contury 400 na zbyciu?

- czy ktos rozbieral stary akumulator i moze mi powiedziec gdzie jest
podlaczony termistor, a gdzie zasilanie (na pakiecie sa 4 styki)?

Bede wdzieczny za wszelkie informacje ulatwiajace mi na wykonanie
dzialajacego pakietu akumulatorów

Prosze o odpowiedz na grupe lub adres ze stopki

Pozdrawiam

--
PeKlesyk