Re: Barracuda IV i temperatura.

Autor: volcan (volcan.computers_at_interia.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 09:42:20 MET DST

> Podejrzewam ze Twoj komp wydaje dzwiek jak startujacy samolot.

Nawet nie - jest całkiem znośny. No ale jak to wszystko wsadziłem kiedyś do
obudowy Codegena (wydawało mi się, że skoro jest większa, to chłodniej
powinno być w środku) to wszystko tak wyło, że nie dało się wytrzymać przy
komputerze. Jednak dobrze wykonana obudowa "sama z siebie" potrafi nieźle
wyciszyć komputer (jak nic w wibracje nie wpada np.)

Pozdrawiam :)

volcan