Prolink Geforce 2 Ti Ultra + TV jakie sprawdzone detonatory ?

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 09:26:59 MET DST

Prolink Geforce 2 Ti Ultra + TV - moze ktos ma doswiadczenie z ta karta i
detonatorami pasujacymi do niej i mogl by mi polecic najlepsze sprawdzone
sterowniki do niej najlepiej z serii 27.XX -29.XX.
Probowalem zainstalowac pod Windows XP detonatory 27.7 ale instalacja nie
odniosla skutku bo na liscie detonatora nie bylo Geforca 2 Ti.