Athlom XP czy MP?

Autor: js (jszkiela_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 07:49:57 MET DST

Mam zamiar złożyć nowy komputer. Ma to być taki prosty serwerek do obsługi
małej firmy poczta server pilików itp. Mama płytę Gigabyte GA 7DPXDW i nie
wiem jakie procesory kupić. Czym różni się Athlon XP od MP. Wiem że Athlon
XP także może pracować w komfiguracji dwuprocesorowej ale nie mam
doświadczeń co do stabilności zastosowania dwóch XP Możę ktoś testował taki
układ i podpowie czy kupić XP czy lepiej wydać więcej kasy na MP nie ukrywam
że w związku z przeznaczeniem komputerka zależy mi na stabilności.