Re: Plyty nagrane w nero nie widzi DVD w komputerze

Autor: Wanda (smok_at_videotron.ca)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 04:15:48 MET DST

> Może masz napędy, które nie radzą sobie z czytaniem płytek nagranych w
> dużych prędkościach, niektóre nawet nowe modele mają z tym problem. Na
> Twoim poprosiłbym kolegę, żeby nagrał dla Ciebie jedną płytkę np. w
> prędkości x2 i zobacz czy będzie działać.
> Napisz przy okazji co to za napędy i jakie CDRy.
>
> Luc

Dziekuje za zainteresowanie.Zrobilam to i nadal nie widzi plyt CD-R.Podaje
dane:
Mam w komputerze DVD firmy Afreey 10 razy szybki. Drugi CD-Rom to nagrywarka
ale uszkodzona i nie dziala.I jest odlaczona.DVD kiedys widzialo plyty
nagrywane nagrywarka i programem Nero ale mialam awarie komputera i
wymieniono mi plyte glowna na firmy ECS k7s5A. Zaladowano od nowa Window 98
i od tego czasu nie widzi teraz plyt CD-R. Zrobilam to co radzicie Koledzy i
nic.
                                            Wanda
smok_at_videotron.ca