Re: Zasilacze Antec i Enermax opinie

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 00:32:00 MET DST

> Szukam dobrego i bezglosnego zasilacza (zwlaszcza bezglosnego )
> Czy powyzsze marki spelniaja moje wymagania , a jezeli tak to czy mozna
> kupic w Polsce te zasilacze ?

Enermax'y to jedne z najlepszych (jak nie najlepsze) zasilacze,
firma Antec sprzedaje wyroby Chieftec'a pod wlasna nazwa, wiec pewnie te
zasilacze to tez Chieftec - ogolnie b.dobre
z kupnem tych zasilaczy (samych) w Polsce jest problem - zostaje wlasny
import zza Odry

jezeli chcesz cichy i wydajny to kup Enlight'a 300W pod PIV (dokladnie ten
model) - pod wzgledem wydajnosci jeden najlepszych 300W a zarazem cichy -
standardowo wiatrak (u mnie) obraca sie predkoscia 1400-1600rpm i wcale go
nie slychac :-)
jak 300W za malo to poszukaj np.420W Topower'a np tu:
http://www.cennikpc.com/cennik.html#tabela18
http://www.luxus.com.pl/+48-22-8-250-560/html/ibmpc.html

pozdrawiam