Re: MX200-32MB, MX200-64MB czy MX400-64MB?

Autor: Szymon Życiński WP (sz_zycinski_at_wp.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 21:37:51 MET DST

> ok jak juz czepiamy sie slowek to:
> ja nigdzie nie pisalem ze wymienione przeze mnie karty sa tanie,
> a "Szymon Zycinski WP" tak napisal jakby wszystkie karty na nvidii byly do
> dupy - a tak nie jest

Wiec pokaz mi tania karte z nvidia na pokladzie i poprawnym obrazem TV Out.
Wymienione w poscie rozpoczynajacym ten thread karty naleza do extremly Low
Endu i skoro jego autor jako jedno z zastosowan wybiera TV i DivX tanie
karty z chipami NVidi sie po prostu nie nadaja. Lepiej sprawuje sie
najprostszy radeon 7000 (choc brakuje mu T&L) za 180 zl. A do PhotoShopa i
AutoCada nie potrzebuje tej jednostki.

    Szymon