Komputer się sam resetuje

Autor: Maximus (telefony_at_kr.home.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 21:14:33 MET DST

Mój Abit BE6-II ( Celeron chodzi na 713 MHz, 512 Mb, trzy dyski 20,30 i 40
Gb ) sam się resetuje. Dzieje się to zawsze po pierwszym uruchomieniu (
nawet w tym samym dniu ), bez żadego ostrzeżenia sam się resetuje
jest dobrze schłodzony ( sprawdzałem po resecie w BIosie jest 46 stopni na
procesorze ), nawet system instalowałem ponownie, ale to się znowu pojawiło
( przy okazji wyszły błedy na dysku startowym C: )

Maximus