Re: A co sadzicie o nagrywarkach LITEON

Autor: PeJot (skasujto.kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 20:25:11 MET DST

Użytkownik "bias" <bias_at_NOGAokoPSAclubbing.pl> napisał w wiadomości news:acu4rn$fbr$1_at_news.tpi.pl...

> tez jestem zadowolny ale na dzien dobry zepsul jednego verbatima metal azo
> 16x - nagrywalem na 16x....

Z tymi Verbatimami bywają problemy w różnych nagrywarkach.
Nakupiłem ich ostatnio w promocji za 1.99 i były problemy na LG 16x
i Mitsumi 4x (rozpoczynanie nagrywania, zakańczanie cd-audio).

> ale platinum 40x nagrywa na 24x idealnie (wszystko super chodzi)
> plyta gotowa w 4minuty

Mam trochę doświadczeń z 16x i uważam że to są bdb nagrywarki
(niezawodne i przegrywają SafeDisk2 ). Napędy DVD LiteOn też są OK.

PeJot