USB PcChips

Autor: Wasiuk (wasiuk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 18:58:51 MET DST

Witam!

Mam na plycie PcChips (m725) USB z wyprowadzeniem na zewnatrz wraz z
DIN'ami. Slyszalem ze PcChips'y myla cos z pin'ami i urzadzenia USB nie chca
nieraz dzialac, trzeba przemieniac pin'y. Czy mozna jakos sprawdzic czy USB
jest poprawnie podlaczony, wiem ze najlepiej by bylo podlaczyc jakies
urzadzenie i poprostu sprawdzic ale ani ja ani nikt z moich znajomych nie ma
takiego urzadzenia, a ja chcialbym poprostu jakos sprawdzic poprawnosc
podlaczenia (miliwoltomierz czy cos tam) zanim kupie jakies urzadzenie i
bede zachodzic w glowe czy urzadzenie jest skopane, stery, czy system czy te
piny...???

Wasiuk