Re: drukarka z tuszem czy bez

Autor: tom (tstad_at_wp.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 16:24:08 MET DST

Cena tuszu czarnego i koloru (nowy oryginalny)
będzie oscylowała w granicach, które podałeś - 280zł.
W nowej jest "normalny" pojemnik z kolorem i zubożona wersja czarnego.
Można natomiast napełniać sobie pojemniki
co daje nam około 20 - 40 złotych za pełny pojemnik z czarnym tuszem.
Co do koloru to dokładnie nie pamiętam