Monitor LCD

Autor: Wojciech Wrodarczyk (mchip_at_ic.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 11:02:15 MET DST

Czy ktos jest w stanie wyprodukowac monitor LCD z laptopa. Chodzi mi po
prostu o wyswietlacz VGA, nawet mono, kilka cali przekatnej, im mniej tym
lepiej, i zamiast wydawac wielkie pieniadze na monitory, pomyslealem ze moze
da sie zrobic tak: kupic starego laptopa (486,386) i wyciagnac ekran z
niego, tylko nie wiem jak pozniej doprowadzic sygnal do VGA i zasilanie,
czy ktos ma pojecie jak to zrobic?