Re: [SPAM]: Sprzedaję RedHata 7.3 i inne

Autor: Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_ignorespam.security.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 15:16:59 MET DST

In <ad0j5d$mai$1_at_zeus.man.szczecin.pl> RaDzAw wrote:

> Heh 15 zl za CD to chyba zart :)
> No koszt przesylki to jakies 7 zl (chyba) wiec 8 zl to i tak strasznie
> drogo

Hmmm.. a fakt, ze ktos:
- poswiecil czas na sciaganie image z sieci,
- poswiecil czas na zakup plyty,
- poswiecil czas na wypalenie plyty,
- wygenerowal jakies tam zuzycie nagrywarki, komputera, pradu itd,
- zapakowal to wszystko, zaadresowal i zaniosl na poczte, gdzie wypelnil
druczki i to nadal to pies?

Bo ja np. gdybym mial sprzedac plyte za 8 zl, to bym za przeproszeniem
nie ruszyl d* od biurka...

Zeby bylo jasne, poki co, nie sprzedaje zadnych plyt. Niemniej ten ktos
nie sprzedaje tych plyt po to, aby komus "robic dobrze" i przy okazji
sie napracowac, tylko po to, aby pokryc koszty calej operacji i jeszcze
na tym zarobic. Na tym wlasnie polega kapitalizm... tak wiec dajcie
spokoj.

-K.