Kabelek / wtyczka do pcmciowej karty sieciowej

Autor: lookie_the_pilot_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 29 May 2002 - 15:06:36 MET DST

Witam!

Czy ktos z Szanownych Grupowiczow ma moze jakis cynk albo namiar na zrodlo, w
ktorym mozna kupic sama wtyczke do kabelka do pcmciowej karty sieciowej do
Xircoma? Te wtyczke od strony karty - jak to niestety czesto maja w zwyczaju -
polamala mi sie i nie chce siedziec jak nalezy, zdarza jej sie wypasc. A kurcze
nowy kabelek kosztuje nielicho... Zreszta po co nowy, skoro stary dziala, zas
brakuje mu tylko niepolamanej wtyczki. Jak dotad moje poszukiwania przypominaja
szukanie igly w stogu siana, ale moze ktos wie, skad mozna "wyrwac" sama taka
wtyczke?

Bede ogromnie wdzieczny za od/podpowiedz!!

Pozdrawiam,
Lukasz

PS: bardzo bym poprosil o odpowiedz _takze_ na priva - na wszelki wypadek,
gdybym sie nie mogl dobic do niusow. Dziekuje!!