Re: Obudowy MODE COM

Autor: Tomek Kacperak (kacperat_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 13:08:01 MET DST

"Henry(k)" <henrico_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Witam.
>
> Właśnie oglądam je sobie na stronie TPC http://www.tpc.pl/
> Warte są swojej ceny?
> Jak z jakością zasilacza, wykonania i ilością miejsca w środku?
>
> Pozdrofka
>
> Henry(k)

Ja mam Fine II- zasilacz jest w porzadku, cichy i wydajny (cd, nagrywarka, 2
dyski, 2 karty graficzne, kontroler scsii + troche innego badziewia)
W srodku jest duzo miejsca.
Chcialem kupic Feel V, ale rozni sie tylko specjalnymi klapkami do cd rom'ow
(wybralem tansze rozwiazanie i pomalowalem przody napedow :-)
Wedlug mnie warte polecenia.

pozdr
tomciu