Re: Pytanie do Abit'owcow (BH6)

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 12:07:20 MET DST

On Tue, 28 May 2002 19:51:13 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Wstaw jakiegos Orba i wytnij okragly otwor w obudowe, tak, zeby
>wkomponowac w niego radiator :))) No chyb,a ze masz oryginalna obudowe, to
"Buda" oczywiscie made by Commodore, ale problemu z wycinaniem nie ma
bo procek jest do gory nogami - na samym spodzie kompa zasloniety
klapka (ktora i tak mi pewnie juz dawno zginela) tak wiec wystarczy
tylko popracowac nad zamocowaniem i jakimis kolumienkami zybe calosc
nie opierala sie na radiatorze. Troche niewygodnie sie bedzie z
klawiatury koryzstac, ale to drobiazg ;-)

>niech Cie reka boska broni :)
A co to swietosc jakas ? - a moze traktowac ja jako zabytek?
To sie wtedy zgodze.

>Hm.. Czemu watki z BH6 w tytule tak czesto schodza na takie dziwne
>manowce? ;)
Bo z ta plyta nie ma problemow i mozna sobie pogadac o czymkolwiek
(jak przy dobrym piwku), a jakbysmy gadali o K7S5A (i nie daj Boze je
mieli) to nie w glowie by nam byly offtopiki ;-)

Pozdrwiam
GLide

PS. I moze skonczmy juz bo nas ktos pogoni.

--
Glide
glyder_at_priv3.onet.pl