Opinie na temat Radeon-ów i jakości TV-out

Autor: nowickij_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 29 May 2002 - 12:11:15 MET DST

Ponieważ TV-out na mojej obecnej karcie grafiki (GF2 MX200 32MB) doprowadza
mnie już do białej gorączki (czarna ramka wokół obrazu, która powoduje, że jego
rozmiar na TV jest niewiele większy od tego na monitorze) przymierzam się do
jej zmiany.

Z opisów, które znalazłem w internecie wynika, że dobre TV-outy mają Matrox-y i
ATI. Te pierwsze są trochę za drogie - pozostaje ATI.
Ceny są atrakcyjne (netto):
RADEON 7000 64DDR DH DVI/TV BOX - 179
RADEON 7500 64DDR DVI TV BOX - 319
RADEON 7500LE 64DDR DVI TV BOX - 259
RADEON 8500 64DDR DVI TV BOX - 579 (ta karta jest akurat trochę za droga...)

Chciałbym prosić o opinię tych którzy znają się trochę na tych kartach i ich
używają.
- czy wszystkie powyższe karty mogą generować dwa niezależne obrazy (np. ja
oglądam na TV film z Divx-a, żona gra w pasjansa na komputerze),
- czy wszystkie powyższe karty generują obraz TV, który może wypełniać cały
ekran, bez czarnej ramki,
- jakie są różnice w możliwościach tych kart,

pozdrawiam,
Janusz