Re: zmiana karty graf

Autor: Leszek (leszekdu_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 09:05:35 MET DST

> IMO nad gf2 ti i R7500 nie ma sie co zastanawiac przy obecnych cenach gf4
> mx440. Roznica w wydajnosci znaczna no i jakosc obrazu dobra.

Sorry ze z innego kontapisze ale taka jestkonieczność wiec słyszałem że
wydajnpość gf4mx440 jest niecowieksza jak 2 stąd pytam sie a nie chodzi mi
o jakość obrazubo mam cienki(bynajmniej nie chodzi mi o LCD:) monitor.
Mimo wszystko jeśli chodzi o jakość to słyszałem że radeon ma lepszą. A w
jakim sklepie kupić czy wartow wp? Bo ja tam już pare rzeczykupowałem a
nie mają drogo czy może jakiś iny sklep?

przemek_at_w.pl