Re: Upgrade Biosu dla P2B

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 19:36:02 MET DST

> Mam plyte Asus P2B (bx, slot1) i chce zupgradowac bios. na stronie
producenta
> jest napisane, ze potrzebuje programu aflash.exe i biosu (pnp, bez
monitoringu
> proca). Sciagnalem je i aflash.exe (pod dosem czystym) nie dziala - nic
sie nie
> dzieje - wiesza sie. Natomiast bios jest w formacie zip i nie daje sie go
> rozpakowac. za kazdym razem wyskakuje blad. Pomozcie!
> Mam modem i nie moge siedziec godzinami.

1 - program do flashowania masz na CDku dolaczonym do plyty glownej - w
katalogu "Aflash"
2 - BIOS'y mozesz sciagnac z tej strony (oficjalny FTP firmy California
Computer)
ftp://ftp.california.pl/ASUS/mb/slot1/440bx/p2b/
- bx2ixxxx - z monitoringiem
- bxnhxxxx - bez monitoringu
polecam 1012 - ostatnia oficjalna

BTW jezeli bedziesz mial problemy dalej daj znac to podesle Tobie
rozpakowana i flashera z oryginalnego CDka

pozdrawiam