Re: Mercury KOB815EPTFSX

Autor: bazio (bazio_at_go2.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 15:26:04 MET DST

Piotr Kowalczyk napisał(a):

> Nawet gorzej niż ECS bo to jest klon... tak tak panownie taka wspaniała,
> innowacyjna, nowatorska firma jak ECS doczekała się już swoich klonów.. heh
> szkoda gadać

IMHO jest nie tak jak piszesz.
ECS stworzył nową firmę aby ona firmowała jego produkty.
To proste kupującym sie firma Mercury z niczym nie kojarzy z ECSem i biora ja w
ciemno bo ECS jest najwiekszym shitema jakis tam Mercury mozliwe ze nie :)
wstyd sie przyznac ale nawet ja sie na to nabralem :)))

--
-==Athlon 1,33 ghz, Kobian KT266a FSX(ECS K7VTA3A),128mb DDR==-