Problem - chyba z grafika

Autor: m3rkury_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 28 May 2002 - 16:27:37 MET DST

Hej!
Mam duzy problem z moim komputerem.
Jego konfiguracja to:
AMD Duron 1000 MHz
Plyta ECS k7s5a
256 RAM
Grafika Matrox Millenium G200

Problem jest nastepujacy:
od czasu do czasu (ostatnio bardzo czesto) cos dziwnego dzieje sie z
ekranem. Np.:
1. wszystko zastyga - mozna jedynie poruszac kursorem myszy - jednak nie
reaguje na klikniecia i na klawiature
2. litery staja sie zamazane - robia sie jakby czarne robaki - poza tym
mozna wszystko robic (zamykac programy, otwierac strony itp)
3. Wszystko sie odbarwia, zamiast kursora mam wielki szary kwadrat, wszystko
jest nieczytelne
4. pojawiaja sie czarne pionowe pasy na bialym tle (i nic wiecej).

Jest to bardzo uciazliwe, poniewaz nie moge pracowac.
Formatowanie nic nie pomoglo.
Mam najnowsze sterowniki do karty graficznej.
Pomozcie, prosze

Bartek