Re: udostepnianie internetu

Autor: Przemysław Rachwał (pampa3_at_o2.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 13:18:37 MET DST

Tak, Zainstaluj program typu Firewall i dodaj do regułek tylko te IP które
mają mieć udostępniony internet (w tym sensie że zezwalasz na połączenie
tylko konkretnym ip). Polecam Kerio Firewall. Ewentualnie są inne programy -
wystarczy poszukać w www.google.com A co do samej konfiguracji sam firewall
przyda ci się do ochrony twojego własnego kompa.

PAMPA

---
Wychodząca wiadomość jest wolna od wirusów