Maxtor, czy Maxtor-Quantum ?

Autor: Rafał Tomasik (rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 12:07:26 MET DST

jak wiemy część dysków owej firmy to spadek
po quantumie - łatwo je odróżnić po tej typowej
quantumowskiej obudowie i zupełnie innych kościach
elektroniki
symbolem różnią sie nieznacznie (jedna litera), a tak
naprawdę to zupełnie inne dyski

osobiście testowałem dyski 40 GB 5400 obr.
oryginalne Maxtor'y i te quatnumy z napisem
Maxtor

wg. mnie te Maxory - spadek po quantumie są lepsze
choć sprzedawca jest innego zdania (he, he ... pewnie
juz nie ma u siebie tych starszych dysków)

ktoś ma inne zdanie, doświadczenia i mógłby
sie z nimi podzielić ?

Maxtor, czy Maxtor - quantum ?

Rafał