Re: Karta sieciowa (?) 'zżera' mi procesor :(

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 09:53:10 MET DST

Użytkownik "Tomasz Potega" <shadow_at_hetman.loiv.torun.pl> napisał w
wiadomości news:acv9ub$1h$2_at_flis.man.torun.pl...
?).

> taa, tylko ze to nie byl ems, a normalnie bufor karty byl widziany w
> przestrzeni adresowej.
>
> shadow
Szczerze mówiąc, sam się nad tym zastanawiałem. Gostek od 3Com polecał tą
kartę właśnie ze względów, o których pisałem. Natomiast nie potrafił mi
wyjaśnić, jak dane trafią do tego EMS... Wtedy uznałem, że przez DMA i dałem
spokój...