Re: Support Della

Autor: Luk_at_s
Data: Tue 28 May 2002 - 09:36:26 MET DST

Ja też mam do czynienia z supportem della i firma jest jakieś 300 Km od
głównej siedziby Della (WARSZAWA) i musze powiedzieć że jak zgłoszę w
Warszawie że np. dysk ma badsektory lub matryca w wyswietlaczu dostaje
przebarwień to na drugi dzień przyjeżdża jakiś człowiek i wymienia
uszkodzone elementy. (Na tazie tylko raz mnie zawiedli czekałem ponad 10
dni - gdzie w umowie jest że w następnym dniu roboczym naprawiają usterkę -
jak się okazało nie mieli ANI jednego dysku 6GB na wymiane na inny)