Re: monitor aoc 7klr+ plaski

Autor: Pollux (nospam_at_123.com)
Data: Tue 28 May 2002 - 09:23:22 MET DST

Użytkownik "Marcin Wocior" <maly_at_ultra60.mat.uni.torun.pl
> napisał w wiadomości news:acv9q1$cp6$1_at_ultra60.mat.uni.torun.pl...
>
> itam. znalazlem w ofercie sklepow komputerowych monitor aoc 7klr+ plaski
17 cali o niezlych parametrach. rozdz max. 1600x1200 i calkiem niezle
czestatliwosci odswiezania. ale widzalem w dzialaniu jeden egzemplaz, i
strasznie pompowal. Czy ktos ma doswiadczenia z tym modelem, czy wszystkie
tak pompuja, czy ma jeszcze jakies wady?

Te monitory mają strasznie słaby zasilacz, miałem ich kilka, wszystkie
 "pompowały", już nie sprowadzam, dziękuję.
Spróbuj zdobyć w necie Nokia Monitor Test, maleńki programik
pod windę, jedna dyskietka to o wiele za dużo; idź z tym
do sklepu i zapuść, zobaczysz niezłe jaja czasami...
AOC wyżwym = nie wiem, dlaczego mówisz o całkiem niezłych
częstotliwościach odświeżania, u niego 1024x768x85Hz to szczyt
możliwości, pójdzie na setce jak się postarasz , ale spalisz grata.

Płaski??? złudzenie optyczne czyli sztuczka producenta...