Re: win2000, a wymagania sprzetowe...

Autor: Michał M. (m___michal_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 08:01:04 MET DST

Może i troszeczkę bardziej mułowato, ale naprawdę nie dużo W CHIP-ie był
kiedyś test wydajność systemów 98/Me/2000/XP na kilku sprzętach. Najbardziej
zbliżonym do twojego komputerem, jaki był testowany, był Celeron 1200
(Tualatin) z 256MB RAM. Wiem, wiem to trochę lepsza maszynka od twojej, ale
chyba na ten wynik nie powinien mieć dużego wpływu procesor a prędzej RAM.
Jeśli dokupisz jeszcze 128MB RAM-u, to na pewno nie odczujesz spadku
wydajność... a odczujesz poprawę stabilności a może i wydajności...

Pozdrawiam