wyjście karty graficznej na TV

Autor: Archangell (Archangell_at_tlen.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 08:10:45 MET DST

Witam

może mi ktoś pomoże z takim śmiesznym problemem :())
mam kartę graficzną z wyjsciem TV
i chciałbym to jakoś wykorzystać np. oglądając filmy
do karty dołączony był przewód:
z jednej strony (tej która wtyka się w kartę graficzną)
jest taki wtyk męski (kropki to takie druciki)
                            . .
                        . .
                        . .
z drugiej stronu jest rozwidlenie na:
jeden żeński chinch
i żeńską (kropeczki to otworki)
                . .
                 . .
w telewizorze mam wejsćie audio video każdy po jednym chinchu z przodu
(zeńskie) oraz
złąćze chyba tzw euro z tyłu. Kupiłem przejściówkę z żęńskiego chincha na
męskiego i
wetknąłem w TV w chincha video. Obraz jest ale wygląda na czarnobiały.
Pytanie czy jak kupię przewód z wyjściem euro to będzie dobrze? czy musi
byćjakiś
specjalny przewód? I jaka końcówka musi pasować do przewodu dołąćzonego do
karty
graficznej ta na chinch czy ta druga?
Mam nadzieję że nie zamieszałem zbytnio :())
Arch