Re: Zepsuta nagrywarka?

Autor: no 2 and com=net (a2gap_at_optonline.com)
Data: Tue 28 May 2002 - 03:27:33 MET DST

On Mon, 27 May 2002 15:18:07 +0200, "Muzzy"
<muzzyrider_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Witam
>Mam problem z nagrywarką LG GCE-8160B. Ostatnio płyty audio nagrane na niej
>trzeszczą (dźwięk taki jakby było zwarcie na głośnikach). Co ciekawe trzaski
>te są słyszalne tylko na niektórych odtwarzaczach. Ale wcześniej (tzn
>jeszcze dwa dni temu) odtwarzacze te nie miały problemów z czytaniem płyt z
>tej nagrywarki. Przyczyna nie tkwi na pewno w płytach cdr, bo zawsze
>nagrywałem na takich samych (lg, tdk, verbatim, itp) i wszystko działało.
>Nagrywam na Nero 5.5.8.2.
> [...]
czyszczenie soczewek nic nie pomoze
najczejscie przyczyna trzaskow jest przeciazony kontroler ide
trzaski sie pojawily po zainstalowaniu ostatniego nero?
sproboj zdefragmentyzowac twardziela, ustawienia cache, lub poprostu
nagraj z nizsza predkoscia i zobacz czy trzaski beda dalej wystepowac