Re: Dziś zmieniłem płytę główną !

Autor: reversek_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 28 May 2002 - 01:25:00 MET DST

> Przykro mi kolego, ale nie zrozumiałeś intencji mojej wypowiedzi kierowanej
> do <reversek_at_poczta.onet.pl>. Ale to nic. Wnioskuję więc, że masz dobrze
> opisaną płytę więc nie ma problemu.
> pozdrawiam
> Sławek
>
> --

masz racje w sumie slawku. Choc czasami nawet jak widzisz podpieta to niewiele
daje
ja kilka razy juz bralem plyte i ... wyrywalem wszytko co sie dalo
:)
dopiero potem zastanawiajac sie czy ja aby na pewno mam do niej opis :))
i tylko raz spotkalem plyte tak bardzo bez opisu ze nic niemal nie moglem
zrobic :)
zreszta zeby cie bardziej ubawic - ta plyte acorpa co opisalem ze ostatnio
wlozylem to oswobodzilem ze starego kompa przy pomocy ...noza :))
jakis idiota tak tam popial te kabelki zeby nie lataly ze inaczej sie nie dalo
:) jej wyjac :)