Re: wirus zniszczył płyte??

Autor: camle (camle_at_NOSPAM_admin.softel.elblag.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 00:10:49 MET DST

Użytkownik <esiek_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Mam mały problemik, mam wirusa w biosie (najprawdopodobiej czarnobyla)
komp
> startuje ale nie pojawia sie zaden ekran po czym komp staje:((( Z tego co
mi
> wiadomo rozwiązaniem tego problemu byłby flash biosu lecz jest to bios od
> starej płyty At (ktora obsługiwała pentium 166) i ten bios nie ma pamiec
typu
> flash:(
> Byłbym wdzieczny za radę, niewiem co mam dalej robic?? niewiem czy jest
> mozliwosc dostania starego biosu i wymienienia i wogule czy to sie opłaci?
> Panowie i moze Panie:)) jak macie jakies pomysły z miłą checią ich
> [...]

ten bios jest w pamięci flash inaczej by się nie "zfleszował" ;)
ściągnij bios z inetu, idz do kumpla z dyskietką z tym biosem
odpal kompa kolegi i koniecznie wymyśl jakiś pretekst, żeby sobie
poszedł i nie patrzył co będziesz robił ;)
na odpalonym kompie przełóż kostki bios (zamien tą na płycie u kolegi
ze swoją) odpal awdflash czy tam amiflash i flaszuj swoją kostkę biosem
sciągniętym z netu. tak zaprogramowaną kostkę możesz już na wyłączonym :)
kompie wyjąć i włożyć do swojego....przy odrobinie szczęścia zadziała ;)

camle