Wielki dylemat !

Autor: Poti (poti_at_poczta.fm)
Data: Mon 27 May 2002 - 23:24:37 MET DST

Witam.

Mam totalny mentlik w glowie !
Jutro ide zamowic sprzet a ja nadal nie wiem jaka plyte pod Athlona 1700+ wy
brac.W gre (ze wzgledow na cene) wchodza dwie plyty:
ECS K7VTA3 v2.0 czy Shuttle DOT AK-31 v3.1 (?)
Z tego co zaobserwowalem to na grupach jest totalna nagonka na firme ECS.
A w sklepach slysze na odwrot. Zrozumial bym jeszcze gdyby mialo to miejsce
w jednym sklepie.... I z tad ten mentlik, wiec szanowni grupowicze pomozcie
mi wybrac, moze znajdzie sie ktos kto ma taka konfiguracje.

Z gory dziekuje za okazana mi pomoc, pozdrawiam /Poti