Karty na chipie Yamahy - prosze o opinie...

Autor: andy (andy4ever_at_go2.pl)
Data: Mon 27 May 2002 - 20:17:14 MET DST

Witam!

Mam pewnien problem - potrzebuje niedrogiej karty muzycznej (na razie uzywam
zintegrowanego z moja VIA KT133A Ac97, ktory brzeczy okropnie), ktora
odciazyla by tez przy okzaji chipcet i procesor - ale przede wszystkim
dobrze grala (chodzi mi o dobre stereo - chce podlaczyc do amplitunera na
dwie kolumny), a Wavetable raczej nie urzywam, ale byloby przyjemnie gdyby
ladnie gral. No i wazna sprawa kompatybilnosci - chcialbym zeby nie bylo
problemow ze sterami i niektorymi programami (grami), ktore nie chcialy by
chodzic.
Wiem ze wymagam duzo ;-)))))
Mam na oku dwie karty, w miare sensowne: Genius Sound Maker 128GX na YMF724E
oraz A-Trend na YMF 724F - to znaczy bardziej sensowna wydaje mi sie ta
druga, ale prosze o Wasze opinie.
Moze ewentualnie jakies inne propozycje?
Z gory serdecznie dziekuje.

--
Pozdrawiam,
andy!