Athlon 750 overclocking

Autor: PoGo (pogo666_at_tlen.pl)
Data: Mon 27 May 2002 - 17:52:18 MET DST

Mam plytke Abit KT7 chcialem sie pobawic w overclocking
ale mam problemy , ludzie poelcaja olowek na zworki ale mi cos to ne
wychodzi :D
raz mi sie udalo zewrzecz robilem sobie 900mhz ale za 3 dni wlanczam i ne
wiem chyab sie grafit zesunol bo sie zrobilo 700mhz :)
jakies pomysly? nez nam sie zabardzo moze sa jakeis psiaki takie cieniutkie
ktorymi moglbym zewrzecx to albo ajkis lakier?

                    gg1409332