Karta sieciowa (?) 'zżera' mi procesor :(

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Mon 27 May 2002 - 17:10:06 MET DST

Witam!

Podczas ciągłego transferu danych po LAN (z vmax =~ 10Mbps) taskman pokazuje
użycie procesora na poziomie 50-70% (!). To chyba nie jest normalne? :)
Pomijam fakt, że _tylko_ proces 'System' zjada około 20%, także sumując za nic
nie wyjdzie te 80% (ale taskman tak pokazuje :)

Podejrzewam, że winna jest tu karta sieciowa, która niestety jest na ISA (3Com).
To samo dzieje się na innym kompie, z kartą również na ISA, tyle że nie 3Com a
Genius. Testowo wymieniłem kartę na jakąś na PCI i użycie procesora nie przekra-
czało 5% (a ile tak naprawdę powinno być max?)

Czy można coś na to poradzić? Czy taki już urok kart ISA i będę się musiał z tym
pogodzić, bądź kupić :( nową sieciówkę? A może to tylko coś z softem? Działam
na W2k Prof. Reszta sprzętu jak niżej:

ABIT KT7
Athlon TB 800
Hercules Prophet 2MX