Re: tryb uspienia STR-S3

Autor: Bogdan (bogdan_at_formica.pl)
Data: Mon 27 May 2002 - 15:01:40 MET DST

> Udalo skonfigorowac tryb uspienia STR-S3 ale mam pewien problem. Mam
> zinstalowany na plycie bios AMI, system win 98. Komputer po nacisnieciu na
> obudowie przycisku Sleep lub po wybraniu Start-Zamknij-Przelacz w stan
> oczekiwania przechodzi w stan uspienia.Pozostaje aktywna jedynie pamiec
RAM.
> Wybudzenie nastepuje po nacisnieciu przycisku Power bez problemow.Problem
> polega na tym, ze chcilbym zeby w taki stan uspienia komputer przechodzil
> samoczynnie po ustaniu aktywnosci programow a wybudzenie nastepowalo
poprzez
> klawiature lub mysz.Czy to jest Mozliwe? Czy sa jakies programy ktore
> pomagaja to realizowac? Jest to ciekawa funkcja poniewaz w trybie uspienia
> nie halsuja wentylatory i spada zapotrzebowanie na energie a jezeli chcemy
> komputer uruchomic gotowy jest do pracy w 10-15 sekund. Wszystki ktorzy
> [...]
http://www.gazeta.pl/usenet/

W biosie mozesz misc mozliwosc ustawienia wzbudzania kompa przez kombinacjke
klawiszy lub przycisk myszy, ale nie kazdy bios posiada taka mozliwosc, no i
jeszcze zarzadzanie energia tam mozna ustawic warunki wylaczanai kompa. Sa
tez do sciagniecia programiki za [popmoca ktorych wylaczenie aplikacji
powoduja zamkniecie lub uspienei kompa, ale nie pamietam zadnej nazwy.

Bogdan