padnięty dysk? czy na pewno?

Autor: ALBERT (forum3d_at_poczta.fm)
Data: Mon 27 May 2002 - 12:38:48 MET DST

Witam,

Kumpel przyniósł mi dysk (8.4GB Fujitsu) na którym po dwóch latach
zaczęły się problemy ze startem systemu, aż w końcu systemu nie udało
się ruszyć w ogóle. Kumpel kupił sobie nowy dysk, a mnie poprosił o
odratowanie danych ze starego (dwie prace dyplomowe i inne takie...)
Sprawa wygląda tak:
- po podłączeniu dysku nie ma problemów z wykryciem go w biosie
 (widzi dysk)
- po wystartowaniu windows (lub np. z dyskietki startowej) system nie
 widzi już dysku.
Jest jakaś szansa żeby cokolwiek z niego odzyskać?
I jak....

pozdrawiam
ALBERT