Troche OT, sterowniki do GF1

Autor: ViZi (vizi_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 May 2002 - 12:20:29 MET DST

Witam! Zainstalowalem najnowsze detonatory z pc.com.pl (29.xx) i posypala
sie grafika (Windows XP prof). Myslalem ze to moze wina tych sterwonikow.
Zainstalowalem zpowrotem 28.32 i przy instalacji z poziomu menagera uzadzen
(aktualizuj sterownik) wyswietla komunikat "blad przy kopiowaniu plikow".
Tak jest przy KAZDYCH driverach jakie znalazlem!!!! Winda automatycznie
wsypuje swoje standardowe sterowniki, ktore naprawde mi nie pasuja (brak
zakladek!!). Instalatory wbudowane w detonatory tez nie instaluja
prawidlowo!
Nie wiem juz co robic! Spotkal sie ktos z was z takim probsem??? (w trybie
awaryjnym to samo...)

Pozdro

--
      [[Vini--Vidi--ViZi]]