Radeon 7500 i problem

Autor: wet_12_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 27 May 2002 - 11:00:37 MET DST

Kupiłem Radeona 7500 na SDRamach i ... się zaczeło. Ale po koleji. Mam płytę
Epox 8KHAL (VIA266A), 128DDR i WinMe. Po włożeniu karty w trybie awaryjnym
usunełem sterowniki poprzedniej karty, a potem zainstalowałem drievery ATI.
I właściwie chodziła dobrze, ale postanowiłem uaktualnić BIOS płyty. Po
uruchomieniu kompa wszystko jest ok, tylko gdy ma się pojawić pulpit
ekran robi się czarny, a pośrodku widnieje klepsydra. Pozostaje zimny
resart, tryb awaryjny i usunięcie sterowników.
Macie jakiś pomysł, by rozwiązać ten problem?
Rafał