ot : chat padl

Autor: Wonderwall (renetag_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 27 May 2002 - 00:08:15 MET DST

mam problem z chatem. win98se, IE6 instalowany w minimalnej wersji z
internetu (okolo 17mb). Niestety nie dziala mi zaden chat, tzn. brzmi
komunikat gotowe ale zadne okienko na javie sie nie uruchamia. Wie ktos co
dokladnie trzeba miec zeby to poszlo, ewentualnie czy istnieje mozliwosc
blokady chata z poziomu operatora internetu ? mam telehon za friko i cto by
cos wyjasnialo...