Problem z Samsung SM-308B

Autor: Dariusz Boncler (dboncler_at_edarsoft.com.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 23:51:08 MET DST

Jestem szczęśliwym (?) posiadaczem napędu combo Samsung SM-308B.
Po 10 miesiącach bezproblemowej eksploatacji stało się coś takiego: napęd
cały czas przestawia się w tryb czytania płyt DVD, a co za tym idzie - nie
rozpoznaje CD i CD audio. Co ciekawe, po włożeniu do niego płyty DVD i
przejrzeniu jej zawartości, można czytać pozostałe formaty, można też
nagrywać płyty. W momencie zmiany płyty na następną, napęd znowu przechodzi
w tryb DVD i tak w kółko.
Mam w związku z tym pytanie: Czy te napęda tak mają, czy ja mam po prostu
pecha? a może wystarczy kupić jakąś płytkę czyszcącą i to pomoże?

Pozdrowienia,
Darek Boncler