Re: Nagrywarka 32x i więcej

Autor: Jarosław Jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 22:06:21 MET DST

Desperado wrote:

> imho nie warto... skoro na 4x płyta się nagrywa 20 min. to na 24x nagrywa
> się 3,33 minuty (zgrubsza). To na 32x będzie się nagrywać 2,5... różnica to
> niecała minutka ...

az takeij roznicu nie bedzie....
przy duzych predkosciach plyta nie nagrywa sie caly czas z maksymalna
predkoscia....
roznice beda zatem mniejsze niz napisales....

wiec - ja bym nie zmienial - jezeli chodzi tylko o szybkosc to sie nie
oplaca
w gre moga wchodzic jedynie zdolnosci nagrywarki do kopiowania
zabezpieczen....

pozdrawiam

  jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
  mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
  zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek