Re: Co może laptop486?

Autor: JPS (janeks_at_komtech.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 20:29:46 MET DST

Użytkownik Mad Lamer napisał:

> Też nie wiem, bo tego zabytka będę dopiero miał na wakacje, kumpel ma mi go
> załatwić
> za śmieszne pieniądze
> Uzywaj poprostu programow

> dokupic

> bajery,

> niestety z kasą nie nailepiej :( ale jakoś człowiek żyje :)

Znazazłem coś na Twojego Laptopa:
<Reklama>
http://linux.non.profit.pl/

Opis: Minidystrybucja instalowana na partycji fat.Ma wbudowany XFree86
3.3.3 i Window Manager Fvwm95-2
Platforma: 386 SX,4MB RAM,17,5 Mb na dysku (19 MB wersja Latin-2),8 Mb
SWAP,VGA dla X Window

Jak ma Xksy to jakaś przeglądarka się znajdzie, a jak będzie
przeglądarka ....

Pozdrawiam
Janek